Υφάσματα με το Μέτρο
Συχνές Ερωτήσεις
Πως μπορώ να κάνω μια ηλεκτρονική παραγγελία;
Πρώτα θα πρέπει να επιλέξετε το ύφασμα της αρεσκείας σας, στην συνέχεια θα πρέπει να ορίσετε την ποσότητα, δηλαδή τα μέτρα που επιθυμείτε και τέλος να πατήσετε προσθήκη στο καλάθι. Στην συνέχεια αφού έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας πατήστε στο «Checkout». Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής και στην συνέχεια πατήστε Ολοκλήρωση Παραγγελίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με τις πληροφορίες της παραγγελίας σας.
Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω;
- Με αντικαταβολή, κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στην Courier με επιπλέον κόστος 2€.
- Με πιστωτική κάρτα, στο ασφαλές περιβάλλον της Alpha bank Ecommerce
- Με τραπεζική κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς
EUROBANK:
ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΑΦΟΙ ΖΑΜΠΑΚΟΛΑ ΟΕ
IBAN: GR 2802602950000210200638632
APLHA BANK: ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΑΦΟΙ ΖΑΜΠΑΚΟΛΑ ΟΕ
IBAN: GR6501405940594002002002786
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΑΦΟΙ ΖΑΜΠΑΚΟΛΑ
ΟΕ IBAN: GR5201717810006781114026194 - Με Paypal
Είναι οι συναλλαγές ασφαλείς;
Το retali.gr δεσμεύεται όσον αφορά στην εξασφάλιση της ασφάλειας και της ακεραιότητας των δεδομένων που συλλέγει σχετικά με τους χρήστες της ιστοσελίδας του.
Πως μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;
Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε ένα email με τον αριθμό αποστολής του δέματος, με τον οποίο μπορείτε να εντοπίσετε την παραγγελία σας πατώντας εδώ.
Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που αγόρασα;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, από την κατηγορία των έτοιμων προϊόντων, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επιστροφή εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία και να συνοδεύονται από το ανάλογο παραστατικό (απόδειξη/ τιμολόγιο).
Το κόστος μεταφορικών για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής όλα τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει ως καταναλωτής (όπως υφάσματα με το μέτρο) καθώς δεν μπορούν να επανέλθουν στην αρχική τους αξία στο κατάστημα μας.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που παραλάβω ελαττωματικό προϊόν;
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (με εμφανή ελαττώματα όπως παραφασάδες, μπάρες, χρωματικές αποκλίσεις και αφού προηγουμένως δεν έχουν πλυθεί) ή αποστολή λανθασμένου προϊόντος το κατάστημα μας αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση του ή την επιστροφή χρημάτων χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων. Παρακαλούμε ενημερώστε μας με email στο ή καλέστε μας στο +30 26610 40695.
Mπορώ να ζητήσω δωρεάν δείγμα;
Ναι μπορείτε να ζητήσετε δωρεάν δείγματα από τα υφάσματα, πληρώνοντας το κόστος των μεταφορικών.
Τα υφάσματα θα τα λάβω διπλωμένα η σε ρολό;
Τα υφάσματα έως 4 μέτρα θα τα λάβετε διπλωμένα, σε μεγαλύτερη ποσότητα θα τα λάβετε σε ρολό. Υφάσματα τύπου δερματίνη ή βελούδο θα τα λάβετε σε ρολό.
Υπάρχουν σε στοκ όλα τα υφάσματα;
Παρόλο που διαθέτουμε στοκ σε μεγάλη ποικιλία υφασμάτων, υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει κάποιος κωδικός άμεσα διαθέσιμος. Εάν θέλετε να είστε σίγουροι για την διαθεσιμότητα, παρακαλούμε καλέστε μας στο +30 26610 40695.
Πότε θα λάβω την παραγγελία μου;
Όταν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο θα λάβετε την παραγγελία σας σε περίπου 3 ημέρες. Εάν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα σας στείλουμε ενημερωτικό email με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.